Sanningen

Jag vet att det är mycket skitsnack just nu, men jag gjorde det inte för
att förstöra något, det kommer han att lyckas så bra med själv. Det
borde bara inte gå så långt som jag lät det göra, och jag ångrar inte
att jag berättade allting. För ingen förtjänar att ha en sådan människa
i sitt liv. Ingen. Sen hur de inblandade väljer att göra är deras ensak,
jag har gjort mitt och vill egentligen bara bli lämnad ifred. Utan att
behöva oroa mig för att bli kallad ''hora'' eller ''luder'' så fort jag visar
mig. Och nej, jag har inte puttat honom, det var snarare han som körde,
den på mig, jag har inte ens tittat på honom. Men som vanligt så har ju
ALLA sett att jag gjort det, men okej. Jag mådde väl för bra och var lite
för glad för att det skulle passa honom, jag skiter i vilket, låt mig vara..?

Ja, jag tog kontakt nu för att han var riktigt omogen och skrev en massa
i sitt personliga meddelande på MSN, och jag ifrågasatte om det var mig det
handlade om. Det var jättedumt av mig att ta kontakt, men det var sista gången
det hände. Det är klart nu. Och det var väl inte sådär jättekul för honom när han
insåg att han inte kan porta mig och att jag vet om det.
Näst sista hållhaken är borta.

Det finns garanterat en massa saker han ljuger om angående mig, han är en
obotlig lögnare och gör ingenting som inte gynnar honom själv. Vill folk tro på
honom, visst, gör det. De flesta fattar nog vad som är sant och inte annars är
man tamejfan totalt pantad. Och jag bryr mig helt enkelt inte om att hålla käften,
vare sig han eller jag har gjort något i det förflutna. Ja, jag blev lurad av honom
en sista gång, men det kommer aldrig att hända igen, jag hoppas bara att andra
också inser vad han går för. Det är inte mycket, men snacka kan han minsann.
Låt det inte gå för långt.

Ingen behöver oroa sig, han är den siste personen jag vill ha i mitt
liv och jag hoppas att jag kommer att bli lämnad ifred framöver.
Jag ångrar mina år tillsammans med honom, det var bortkastad tid
och jag förlorade fruktansvärt mycket på det. Nu vill jag bara ha det
liv jag gått miste om hittills tack vare honom, jag vill glömma allt
som varit och kunna gör vad jag vill. Det kommer jag att göra också.
Finns ingen anledning för mig att trippa på tå runt honom längre.
Jag ber om ursäkt ifall jag sårat någon, dock inte honom, det var
aldrig min mening. Men förstå. Tänk efter. Är det verkligen värt att
låta sig själv bli sårad? Är det verkligen värt att bli ifråntagen allt?



Nu har jag slösat min sista energi på det här, jag fortsätter att hålla
mig borta och jag räknar själv med att bli lämnad ifred. Åter igen,
ingenting jag gjorde var för att göra illa någon och det var inte
som någon hämnd. Är lite bättre än så. Nu, mitt liv väntar.




Kommentarer
Postat av: Veronica, Mamma till Leo ♥

You go girl!

2011-11-29 @ 10:40:02
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: E

HELL YEAH! När en dörr stängs öppnas två nya, ta vara på det. ;)

2011-11-29 @ 13:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0