Watch you bleed

Jag kände ingenting. Jag tänkte ingenting, iallafall inte på dig.
Och det kändes bra, tills jag fick se dig. Allting började göra
ont igen även fast jag vet hur bra jag egentligen kan ha det
nu. Kan göra vad jag vill, säga vad jag vill, leva som jag vill.
Men ändå är det bara dig jag vill dela det med, vilket är helt
oförklarligt. Du ska ju inte finnas mer, du ska ju vara borta nu.

''Den första dagen du vaknar upp utan att det göra ont är dagen
då ditt liv börjar om och du inser hur bra du faktiskt har det nu
''
Idag var dagen jag vaknade upp utan att känna, men det var för
nära. Det är inte över än, det kommer inte att sluta göra ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0