Try sleeping with a broken heart pt. 3

Den vackraste stunden i livet var den när du kom och allt var förbjudet.
Och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om, för det ekar i huvudet
och det blod som jag trodde var stilla det fick du att rinna, den uppgivna
röst som jag nyttjat så illa fick du att försvinna.

O jag somnade den natten i tron på att allt var en del i en kärlekshistoria,
men det visade sig dagen därpå att jag hade gjort fel när jag gav dig en
gloria. Och den stund som jag kände som nära var blott alvedon och dom
himmelska ben som jag ville förtära dom gick därifrån.
__

Men tiden har sin rätt att förändras där den går
och den är hos dig nu, hos dig och din vän.
Jag ska aldrig mera lägga mig med huvudet mot
ditt hår och aldrig älska dig igen.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Sv; Haha gjorde du? Va kul :P Snart får du känna hur han sparkar irl ;) Inte så långt kvar tills du kommer nu. Planerar du att stanna här även efter du gått intensiven? :) (Du kan svara på facebook om du vill)

2010-03-27 @ 16:44:31
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0