Try sleeping with a broken heart pt. 2

Du har ju allvarliga problem. Någonting fattas. Det var jag
som i princip blev kallad för en jävla slampa och kunde
fara åt helvete, när det är du som är ett förbannat as. Och,
inte direkt oväntat, så börjar du ignorera mig igen. Seriöst,
vad fan är ditt problem? Jag har inte gjort ett skit, jo jag
gjorde ETT misstag, dina är så jävla många att jag har tappat
räkningen. Fy fan vad du är vidrig, så förbannat jävla vidrig.

Sparade bilder, sms och förmodligen ditt nummer kommer snart
att vara raderade och bortglömda. Du har ingenting att hämta här
längre. Falskhet och fegspel tar dig kanske långt där du är nu, men
absolut inte här och du kommer att bli genomskådad, det lovar jag.

Det finns bättre sätt att göra det på, tillexempel säga det själv istället
för att låtsas att jag inte existerar att vi aldrig haft något. Men nej, du
kommer väl snart och vänder upp och ner på allting igen när du vill
knulla och inte fått tag i annat. Men nu får du hitta någon annan, finner
mig inte i det här mer, det är sant som folk säger; DU FÖRTJÄNAR INTE MIG.



DU är den som förstörde det här, bara du. Glöm aldrig det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0