L.I.M.D

Vad jag bryr mig om nu är att få ut
dig ur skallen, är att aldrig ge hela
hjärtat för kärlek igen den tar slut
från kyss till kyss. Vad jag bryr mig
om nu är att aldrig ge hjärtat rakt ut.

Och vad jag bryr mig om nu är att
se din blick så sårad, när alla löften
klingar falskt nästa gång du lovar
någon allt. Vad jag bryr mig om nu i
dina armar om mig även om jag vet
att jag måste glömma dig.

Vad jag bryr mig om är att se dig gråta
för jag har gråtit och du ringde aldrig. Vad
jag bryr mig om är att du kallar på mig
även om jag inte kommer tillbaks till dig

Vad jag bryr mig om är att se som i slow-motion
när du går sönder inuti så som jag gjorde nyss.
Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig
även om jag inte kommer tillbaka till dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0