Jag har väntat på ett regn

Idag gick det upp för mig vad fan det var som hände.
Jag har äntligen förstått vad du har gjort mot mig, hur
mycket du har skadat mig. Allt jag har tänkt på var
lögnerna men nu.. Jag har äntligen förstått. Några dagar
efter att du suttit och sagt att du ville vara med mig, att
du verkligen skulle försöka för min skull så gick du och
satte på en annan jävla brud. Tydligen dög jag inte alls
och det sårar mest, för jag gjorde allt men det var inte
bra nog. Gör vad du vill nu, lägger mig inte i längre för
du är inte värd det. Du är inte värd att ödsla energi på.

Du krossade mig, och sen har du mage att ignorera mig
och fortsätta att ljuga så förbannat mycket. En dag blir
du genomskådad och då står du kvar där helt ensam.
Var med henne du, ni förtjänar varandra. Verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0