Ai

Tots att jag inte gjort något fel så känns det som
om allting som hänt är på grund av mig. Jag vet
att det inte är så men blir man ignorerad så lyckas
det alltid bli vridet på något konstigt sätt. Jag ville
bli sams, sluta med allt tjafs och bara reda ut allting
men för i helvete, det är omöjligt när den andre parten
bara verkar vara ute efter att bråka och vara en idiot.

Filip, jag gav dig allt. Jag gjorde allt, och du fortsätter att
behandla mig såhär? Ja, det är slut, men det betyder ändå
inte att du kan behandla mig som luft, eller betydde det
här förbannade året ingenting? Gav det dig absolut ingenting?
Väx upp någon gång, stå för vad du gör och sluta skylla
ifrån dig, det var du som förstörde det här och det borde
vara jag som ignorerar dig, men jag kan inte det. Jag vill
åtminstone fortsätta hålla kontakten, men det klarar inte du.
Antingen så skäms du förjävla mycket eller så var jag aldrig
någonting för dig. Med tanke på hur du beter dig och hur du
varit så tror jag på det senaste. För fan, skärp dig någon gång.
Det är inte bara du som var del i det här. Och det är inte dig det
är synd om, för det var ditt fel, du svek mig på det värsta sättet
man kan göra och du kunde inte ens stå för det.

Så varför är jag den som fortsätter? Det borde vara du.

Kommentarer
Postat av: J

http://www.youtube.com/watch?v=Nyu-qTikq-I

2010-02-17 @ 19:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0