Living on video

''Du är hård på ytan, men egentligen är du bara rädd för att bli sårad eller sviken''
Sanningen eller är det bara ett första intryck man får? Kanske vissa är så
bra på att läsa av andra människor att de redan efter bara några få gånger
vet hur du fungerar och vem du är? De ser igenom muren, den existerar inte ens.



Tomma skratt från orörliga munnar ekar efter mig, blickar från blinda ögon
bränner i nacken. Jag skärmar av mig, flyr denna värld till något bättre, långt
bort dit ingen når. Bort till min egen gråzon där allt och inget existerar, där
ingen kan tala om för mig hur det ska vara, hur man ska bete sig. Normer
och regler har ingen plats här, det är bara jag och mina tankar. Bara vi.


I keep
No time for tears
No time to run and hide
No time to be afraid of fear
I keep no time to cry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0