Black hole

Om du inte kan le när jag dansar ensam 
över ängen, om du tror att jag går när jag
vänder mej om, om dina tårar faller, om
dina tårar faller när jag älskar med livet
då är det inte kärlek, då är det inte kärlek
då är det inte kärlek, då vill du äga mig.


Hopplösheten växer, försöker värja bort den, försöker få den delen av
mig som kämpar att inte ge upp. Inte än. Allting känns som en lögn just
nu, så mycket krävs och inget ges tillbaka, försöken är otaliga, bitterheten
är stor. Ingenting blev som det var tänkt, ingenting liknar bilden jag målat
upp i mina tankar. Ge upp eller försöka en sista, sista gång. En jävla gång.

Om du tror att jag är svag utan dig, då är det inte kärlek, då vill du äga mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0