Mexicola

You can't kill me, cause I'm already inside you.


Du är verkligen tvungen att lägga dig i mitt liv och personerna i det.
Vad är det du försöker göra? Förstöra allting med din destruktivitet
och illvilja? Du förstör bara för dig själv hela jävla tiden, men du
behöver inte dra med mig ner, inte nu när det äntligen börjar gå bra
för mig. Det som händer nu är ingen stor sak, men det kommer att
bli så småning om, för jag vet hur du är. Jag vet vad du gör och jag
känner dig alltför väl för att låta det här passera obemärkt. Fan ta dig
om du förstör nu. Det blir sista gången sårar mig, sista gången du
stampar och spottar på mig, sista jävla gången innan jag försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0