Think twice

What if I wanted to fight
Beg for the rest of my life
What would you do?
You say you wanted more
What are you waiting for?
I'm not running from you.

Come break me down.


Svart på vitt. Det spelar ingen roll längre, inget spelar någon roll.
Borde ha förstått från första början, borde ha insett att det inte var
någon idé med någonting. Trodde att samma misstag inte skulle
göras en gång till, ingen kan väl ändå vara så dum? Men se på fan,
åter igen hamnar man där man en gång började. Chanserna att dra
sig undan i början fanns där hela tiden, men jag stannade ändå kvar.
JAG STANNADE KVAR, även fast jag nog redan från början insåg hur
det skulle bli. Och förlåt, för att jag är som jag är. Jag är en idiot.


Det jag skrivit är inget att bry sig om. Bara lite nere nu. As usual.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0