Harvest moon

Take my photo off the wall if it just won't sing for you,
'cause all that's left has gone away and there's nothing
there for you to prove. Oh, look what you've done you've
made a fool of everyone. Oh well, it seems likes such fun
until you lose what you had won. What should I do, well you choose.

Romans för timmen, det visste både du och jag. Ett liv med
minnen, för allting verkar sitta kvar. Den sista timmen, det visste
både du och jag. Ett liv med minnen, för allting verkar sitta kvar.

Ett steg framåt och två bakåt, varje stund är betydande, de håller mig uppe
när allt annat omkring mig rasar. Uppgång och fall, uppgång och fall, någon
verkar ha tryckt in repeat-knappen, säg mig; varför? Alltför länge har jag stått
och trampat på samma ställe, jag vill veta, jag vill ha ett svar. Det är för bra för
att bara lämnas kvar, men tiden rinner ut. Måste gå vidare, minnena kommer
alltid att finnas kvar, inlåsta, färdiga att plockas fram när det behövs. Fan, fan.
Saknad, saknad, saknad, saknad, jag vill inte. Stanna kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0