Blood is thicker than water

The only thing I ask of you is to hold him when
I'm not around, when I'm much too far away. We
all need that person who can be true to you, but
I left him when I found him. And now I wish I'd stayed.

Muren har fallit, återigen. Blottad för omvärlden står jag här, ensam. Ingen
som håller min hand, ingen som står vid min sida och blickar ut över världen
med mig. Tiden tog det ifrån mig, den stal allt ifrån mig och lämnade efter sig
minnena av de knappa stunder jag fick. De minnen som kan komma att hålla
mig uppe nu. Att det kan kännas så mycket, vetskapen om om avståndet emellan,
att en ensam människa kan vända upp och ner på ens värld fullkomligt, skapa
ett kaos med minsta lilla gest eller handling. Jävlar i helvetet. Jag är kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0