Another brick in the wall

The real truth is never spoken and I know the world is cold,
but if you hold on tight to what you find you might not
mind too much, though even this must pass away and
memories may last for years but names are just for souvenirs.



Jag vill bli ihågkommen, jag vill inte bara vara något för stunden, jag
vill vara ett minne som man ser tillbaka på och saknar. Jag vill vara
den som man tänker på till en viss sång, en viss plats, en viss händelse.
Jag vill vara en del, alltid finnas någonstans därinne, jag vill ha lämnat ett
avtryck som visar att jag existerat, att jag varit en betydande person en gång.

Jag vill vara något som känns.

Kommentarer
Postat av: E

trotts att du inte är en kärleksgud så måste jag bara få säga detta.. även ifall du får HIV, blir gravid, får svamp i underlivet eller VA FAN SOM HELLST... så älskar jag dig! :D

2009-04-09 @ 14:04:12
URL: http://emeliinen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Varför är det så jävla klockrent? :D

2009-04-10 @ 15:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0