Alive

Jag lyssnar inte längre, jag stänger fönstret
Inget värt nåt, som inte inger hopp
Jag rusar inte längre erat lopp
Jag står kvar, ser ingen plats för mig i mönstret
Jag gömmer mig
Jag värjer mig
Jag faller, faller, faller
Vi faller, faller, faller


Ett stort jävla misstag och allt rasade samman. Det var inte meningen
att det skulle bli såhär, det var verkligen inte meningen. Jag gjorde fel
val då, vilket jag kommer att få ångra resten av mitt liv nu. Varför ska jag
alltid förstöra för mig själv? Är det en medveten handling? Så jag slipper
allt det där onda som kommer senare? Jag tänker inte försöka, det är
ingen idé, jag vet vad du vill nu efter det här. Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt.

Jag har gjort så jävla mycket fel, jag vet inte hur jag ska göra allt bra igen,
vet inte ens om det går. Jag hoppas att du kan förlåta mig någon gång, att
du kan lägga allt detta bakom dig och ge mig en ny chans. Du vet vad jag vill
Jag har aldrig någonsin tyckt så illa om mig själv som jag gör nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0