This heart of ice

Vad är felet med människor idag? Alla har så jävla många åsikter
och tankar men ingen kan stå för, än mindre argumentera för dem!
Jag lyckades hitta en, EN! Vi hade en insiktsfylld och intelligent
diskussion till kl. 4 imorse, något som verkar vara svårt för resten av
Sveriges befolkning. Ifrågasätter man en rasist, till exempel, kan inte
många av dem svara på VARFÖR de tycker som de gör. Det enda man
får till svar är en massa dravel om att invandrarna tar våra jobb och så vidare.
Det är riktigt skrattretande.

En annan sak som är ännu mer skrattretande är Kissie. (Kissie.blogg.se)
Fick en länk skickad till ett av hennes inlägg och jag höll seriöst på att dö
när jag läste det. Orkar inte förklara så jag lägger upp inlägget här;


''Blir så trött på er anorexia-brudar! Ni är så furkansvärt jobbiga och irriterande
det är inte klokt. Att gå in på en sån tjejs blogg är som att gå in i en kockbok
med titeln
"no fat". Att tycka skellet är snygga är sjukt, dom som tycker det mår
inte bra och har
något fel, punkt slut!

Jag kan verkligen inte beskriva mitt hat mot såna männsikor, som strävar efter
att se
ut som ett svältande barn i afrika och tycka att livets största problem är
när ens mamma
försöker tvinga i än mat. Dom männsikorna äcklar mig, hur
kan man vara så självisk?
Undrar om dom lägger ner en tanke på dom
stackarns barnen som skulle ge allt för
maten ni slänger, så ni inte skall bli feta.''


Den där människan måste ju vara en av de mest puckade brudarna som existerat.
Hur i hela helvetet kan man vräka ur sig något som det där? Visst, det är väl hennes
åsikt, men det är ju samma sak om jag går och klankar ner på folk med AIDS.
''Hur i helvete kunde ni vara så dumma att ni knullade utan skydd?'' Principen
är densamma. Jag blir så jävla förbannad på dessa uppblåsta, jävla bimbobrudarna!

Btw, folk är jäävligt dålig på att kommentera! Ska man behöva skriva som
typ Blondinbella för att folk ska få tummen ur arslet?

Kommentarer
Postat av: J

Jag ska bli din förste kommentator, om det nu stavas så? :)

2008-09-29 @ 12:10:11
Postat av: Sandra

Ja, snälla! Det är deprimerande att skriva utan att få någon respons! :D

2008-09-29 @ 12:53:54
URL: http://nattpyret.blogg.se/
Postat av: Tova

Åja, denna Kissie.

Hennes blogg är så grymt dålig och ÄNDÅ är hon en av sveriges populäraste :S

2008-09-29 @ 12:54:19
URL: http://orbina.blogg.se/
Postat av: Sandra

Den är inte bara dålig, hon är ofattbart korkad också.

2008-09-29 @ 17:27:05
URL: http://nattpyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0