Nothing else matters

Jag kommer ihåg de stunder jag tillbringade
med dig som barn. Alla sagor du läste och
alla sånger du sjöng för mig. Jag vill få dig
att förstå hur mycket det har betytt för mig,
jag vet bara inte hur jag ska göra.

Du har givit mig så mycket och du kommer
alltid vara en av de mest betydelsefulla
människorna i mitt liv. Jag vet att jag snart
kommer att behöva släppa taget och inse att
du inte kommer att finnas här förevigt, kanske
försvinner du redan imorgon.

Jag ångrar mig så mycket att jag inte visat dig
tidigare hur betydande du varit för mig och snart
är det kanske försent. Jag ska försöka göra mitt
bästa för att få dig att förstå. Ge dig samma känsla
av trygghet som du gav mig. Jag ska läsa samma
sagor för dig och jag ska sjunga samma sånger.
Jag ska finnas där för dig nu, så gott jag kan.

Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: J

Han heter lurifix, och han kan många trix :)

2008-11-01 @ 18:34:22
Postat av: Sandra

Helt obegripligt ja :P

2008-11-02 @ 18:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0