Strawberry swing

The grass was greener
The light was brighter
The taste was sweeter
The nights of wonder
With friends surrounded
The dawn mist glowing
The water flowing
The endless river

Forever and ever
"Hey, is that Charlie? yes... Hello Charlie... great"


Orörd mark ligger framför mina fötter. Bakom mig finns de
vingliga spåren från mitt förflutna, snön är upptrampad och
nersmutsad, den är inte vacker längre. Framför mig ligger
den vit och ren, orörd och glittrande, den lockar på mig.

Jag väljer att gå framåt, mot det nya okända, mot nya hål
att falla ned i, mot nya minnen att skapa, mot framtiden.
Jag tänker inte leva kvar i det förflutna längre, jag tänker
leva i nuet och blicka framåt. Jag tänker leva. På riktigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0