Child in time

Sweet child in time, you'll see the line
Line that's drawn between good and bad
See the blind man shooting at the world
Bullets flying, ooh taking toll
If you've been bad - Oh Lord I bet you have
And you've not been hit oh by flying lead
You'd better close your eyes, bow your head
Wait for the ricochet


Man blir på ett bättre humör om man återupptäcker
gamla låtar igen. En aning iallafall.

Jag har gjort mitt bästa nu, det finns inget mer som kan göras.
Jag kan bara hoppas på att det givit någonting och vänta så
länge som det behövs. Allting kan bara inte ha försvunnit, det
är tamejfan helt omöjligt och jag tänker inte ge mig. Jag tänker
bara dra mig undan och hoppas på det bästa. Så länge.

Kommentarer
Postat av: DenyMe

Det bästa är att aldrig ge upp. :)

2009-01-04 @ 05:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0