Människor, en pandemi.

Terry Reid, ny husgud.
Terry Reid, ny husgud.



http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2152572.ab

Dessa förbannade, jävla inbitna surgubbarna! De borde skjutas hela bunten. Det enda
skälet till att de vill ha bort vargen är för att de ska kunna fortsätta med sin nöjesjakt på
älg. De anser att det finns för mycket varg, alltså får man skjuta dem. Jag anser att
jorden är överbefolkad, ger det mig rätt att skjuta lite folk? Samma logik.

Visst, det är hemskt att de tar hundar och så vidare, men oftast har ju de inkräktat
på vargens revir, som den vill försvara. Om en främmande människa stormar in i
ditt hus skulle inte du göra allt för att få bort denne, om han utgjorde ett hot mot dig
och din familj? Logik, ja.

En korkad jävel har även sagt; ''Det är bara skitsnack att vargen ingår i den svenska faunan, den är ingen gräsätare. Den är ett rovdjur, en köttätare och har ingen plats här.'' Vi människor då? Vi är väl köttätare, rovdjur?

Vill man hålla rovdjuren borta från sina tamdjur så finns det rovdjursstängsel. Som faktiskt
fungerar, ni behöver inte lägga ut en krona. Bidrag finns. Så sluta klaga, ta lite ansvar själva.
Så jobbigt är det inte. Jag är riktigt jävla arg och less nu. Och jag skäms över att kalla mig människa.

Människor är faktiskt inte mer värda än djur. 

Kommentarer
Postat av: Elin

Människan förtjänar inte att leva, vi förstör bara allt och alla. Tycker folket lika gärna kan börja äta varandra istället för djur. <3

2008-09-24 @ 00:32:05
URL: http://metalizer.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag menar det. Fy fan.

2008-09-25 @ 17:08:04
Postat av: J

som dom goda SKITSYSTEM sa: "hur fan förklarar du, att ett människoliv är mer värt än ett djur? Civiliserad SÅ FAN HELLER"

2008-10-03 @ 07:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0